location calendar close camera euro info hand hart-hand person share check edit filters beeldmerk cadeau

2498 kilometer voor een lach

Olie ververst, auto’s bestickerd en met een volle tank de weg op. Zo’n 20 AD Autobedrijven uit Midden-Nederland toerden in 4 dagen door 3 Europese landen. En dat leverde een prachtig bedrag op voor CliniClowns.

Het uitgangspunt van AD Autobedrijven voor een roadtrip door Duitsland, Zwitserland en Italië: samen veel plezier beleven aan een stoere autorit door flink wat Alpenpassen. En daarnaast geld ophalen voor kinderen voor wie plezier beleven en reizen niet vanzelfsprekend is.

Onder de noemer ‘2498 km voor een lach’ is er keihard gewerkt voor het goede doel. Iedere deelnemer aan de roadtrip doneerde € 250. Maar ook op andere creatieve manieren wisten de AD autobedrijven het eindbedrag flink op te voeren.

De lach centraal

"De lach stond centraal, dat is ook de link met de CliniClowns."

Michel Dorrestijn, conceptenmanager bij AD-grossiers Ferwerda, Fugo en Staadegaard, kijkt terug op het event dat boven verwachting is verlopen. “De deelnemers hebben een fantastische tijd gehad, de lach stond centraal. Dat is ook de link met de CliniClowns, die alles uit de kast halen om de zieke kinderen weer een lach te kunnen geven. Daar willen we graag aan bijdragen. Niet alleen hebben de deelnemers op alle mogelijke manieren geld weten in te zamelen, we hadden dit ook nooit kunnen bereiken zonder onze sponsoren."

Echte paardenkracht

Deze actie leverde uiteindelijk een prachtige cheque op van maar liefst € 3557,56. Over PK gesproken: dát is pas paardenkracht!

location calendar close camera euro info hand hart-hand person share check edit filters beeldmerk cadeau