Een rode neus voor klantcontact!
Klant Contact Services geeft dit jaar een bijzonder relatiegeschenk weg: een glimlach! In plaats van geld uit te geven aan relatiegeschenken, doet het klantcontactcenter een donatie aan CliniClowns.
Klant Contact Services maakt graag het verschil voor mensen. In het contact met anderen laat het contactcenter graag een positieve indruk achter. Het doel is anderen gelukkig te zien, want gelukkige mensen stralen dit gevoel uit naar klanten, collega’s, familie en vrienden. Om deze reden kiest de organisatie dit jaar voor een glimlach als relatiegeschenk.

Aan al haar relaties overhandigt Klant Contact Services een rode neus. Per rode neus doneert de organisatie €25,- aan CliniClowns.
“Wij dragen CliniClowns een warm hart toe. Met dit geld brengt dit goede doel een lach op het gezicht van ieder kind en laat hen wonderlijke avonturen beleven. Dit geluk werkt aanstekelijk en daar dragen we graag aan bij!”
Draag jij CliniClowns ook een warm hart toe? Zet dan je eigen actie op!