Chat via Whatsapp
×

Ben jij een ervaren kwaliteitscoordinator opzoek naar een leuke opdracht?

De Kwaliteitscoördinator heeft als belangrijkste taak het inrichten en implementeren van de processen die nodig zijn om de kwaliteit van ons klantcontact optimaal te kunnen voeren en monitoren. 
 

Opdrachtomschrijving

  • Vanuit de focus op klantgerichtheid breng de Kwaliteitscoördinator de samenhang van onze websites en al onze externe communicatie-uitingen (wat communiceren we met welke doelgroep, hoe vaak en via welk kanaal) in kaart en bewaakt deze.
  • Vanuit onze klantcontact strategie help je medewerkers vanuit klantperspectief te leren denken en werken en verbinding te maken tussen afdelingen en externe teams onderling zodat uiteindelijk het klantcontact verbetert.
  • Je zorgt ervoor dat alle gebruikers-zowel intern als extern- op een eenduidige wijze ons CRM systeem (iMis) gebruiken.
  • Je bewaakt de privacy regels (AVG) van al onze uitingen en ziet toe op het handhaven van de bewaartermijnen van data in onze systemen.
  • Je instrueert medewerkers m.b.t. de uitvoering van processen en gebruik van systemen.
  • Je adviseert het management over het voeren van een zo efficiënt en effectief mogelijke manier van organiseren van kwalitatief klantcontact op de lange termijn.

Je beschikt in ieder geval over de volgende kennis en ervaring

  • Hbo werk – en denkniveau; bij voorkeur aangetoond door een relevante afgeronde opleiding
  • Je bent georganiseerd waarbij je hoofd- en bijzaken scheidt en de grote lijn niet uit het oog verliest
  • Je bent nuchter, stressbestendig en analyserend.
  • Je bent resultaat – en oplossingsgericht
  • Je bent gericht op de samenwerking en weet hoe te handelen om iets gedaan te krijgen. 
  • Je bent open en neemt je verantwoordelijkheid

Ons doel

Om ons doel te behalen is steun nodig vanuit de Nederlandse samenleving. Via een aangescherpte positioneringsstrategie en door middel van focus op bereik, aanstekelijkheid en impact zorgen we dat we de benodigde middelen (in geld, tijd, kennis en kunde) uit de samenleving blijven ontvangen. Een belangrijke voorwaarde om ons werk te kunnen doen. Ter ondersteuning van onze klantprocessen gaat bijzondere aandacht uit naar de inrichting van een nieuw CRM-systeem en op welke wijze publieksservice wordt ingericht om een optimale bijdrage te kunnen leveren aan ons klantcontact. Daarbij volgen we de regelgeving rondom privacy.

Ons aanbod

CliniClowns biedt deze tijdelijke opdracht aan voor 16 uur per week gedurende een periode van 4 maanden
 

De procedure

Wij ontvangen graag jouw sollicitatie en CV via sollicitatie@cliniclowns.nl vóór 26 oktober a.s. Contactpersoon voor deze opdracht is Judith Wiersma, Senior human resource adviseur.

Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Neem gerust contact op met Ilse Beckers, Hoofd Marketing. Zij is daarvoor te bereiken via 06 51624739.