2017 – een feestelijk jaar

Het is elke keer zo mooi om te zien hoe intens kinderen genieten van hun ontmoeting met een CliniClown.

Hoe ze door de kracht van verbeelding even ‘op een wolkje wegdrijven’ en hoeveel goed ze dat doet. 17 november vierden we dat CliniClowns 25 jaar bestaat. In die tijd brachten onze clowns ruim 1,2 miljoen zieke en gehandicapte kinderen vrolijkheid en lichtheid. Dit jaar kwam het tot maar liefst 84.035 ontmoetingen! Zonder jouw steun was dat niet gelukt. Heel erg bedankt!

Coen Abbenhuis, directeur

Naar jaarverslag

onze resultaten

9,3

Fantastisch!
Ons werk krijgt gemiddeld een 9,3 van de kinderen en hun ouders/verzorgers

Alle resultaten

Er waren maar liefst 84.035 ontmoetingen tussen clown en kind

Alle resultaten

2017 was een bewogen jaar!

We vierden ons 25-jarig bestaan met een campagne, de nieuwe slogan ‘Een beetje verbeelding doet wonderen’ én het (pop-up) Museum der Verbeelding.

Naar jaar in beeld

De ontmoeting was voor Tobias één groot feest

Moeder Rinske: “Tobias zei achteraf nog dat hij het eigenlijk best wel leuk vond in het ziekenhuis.”

Waar ging je euro naar toe?

Een beetje verbeelding doet wonderen, dat wordt elke dag opnieuw bevestigd. In de vorm van dankbare reacties van kinderen en ouders op een bezoek van CliniClowns. Maar ook door ervaringen van ziekenhuispersoneel en de verhalen waarmee de clowns elke dag thuiskomen, over kleine en grote wonderlijke momenten.

• € 0,04 Beheer & Administratie
  • € 0,19 Fondsenwerving
  • € 0,77 Doelstelling

Met jouw steun maken we al deze ontmoetingen mogelijk.